tiistai 15. joulukuuta 2015

Jäynä sai messari tuliaisia.

Jäynä sai messari tuliasia Annelta joka oli käynyt viettämässä 5.12 päivää Koiramessuilla mahtavien tulosten kera. Onnea vielä Annelle käyttökultasten Vuolasvirtapalkinnosta ja mäyräkoirien kasvattajaryhmän KP:stä.

Messari kassissa oli VetBet makuualusta USAlippu. Mä oon kovasti tykästynyt näihin VetBeteihin, nykyään näissä on  kumikuviointi pohjassa joka pitää alustan paikallaan, helppo pestä, lyöt vaan koneeseen ja kuivaa nopeasti. Parasta näissä on se että näitä saa myös isona pentulaatikon kokosena. Ainut miinus on se etten ole vielä koskaan törmännut valmistajaan ja valmistusmaahan. Valmistaakohan näitä kukaan suomessa??


Take Care maatuvia kakkapusseja, kokemusta ei oo tästä. paketin ulkonäkö mielyttää mun silmää. En tiedä mutta tulee vaikutelma että on käytetty kierrätyspahvia tai jotain.


Pussi oli pehmeähkön oloinen mutta kuitenkaan ei vakuuta vielä minua että kakkapussi maatuisi 24-48 kk kuluttua, niin pehmeä ei ollut.


Paketista löytyy www-sivut mutta kun en osaa tuota kieltä niin jää lukematta :( Valmistuttaja on suomalainen, mutta mikä on valmistusmaa??? Paketista en sitä löydä, noilta netti sivuilta sen saattas löytää mutta käy mulle todellä työlääksi tuon kielimuurin vuoksi.

Pakkohan tää on testata :D

Ei kommentteja: